1 day till departure

8 december 2016

Zo, nog 1 nachtje slapen en than we are off to New Zealand.

Morgenvroeg om 6 uur in de auto richting Düsseldorf, waar om 10.05 uur het vliegtuig vertrekt. Op naar de andere kant van de wereld en 12 uur vooruit in de tijd.

Zondag om 7.30 uur lokale tijd komen we aan in Auckland op het Noordereiland, waar de weersvooruitzichten licht bewolkt met kans op lichte regen en rond de 20 graden zijn.

In Auckland verblijven we 3 nachtjes in hostel City Garden Lodge. Hebben we tijd om te acclimatiseren en een plan te trekken voor het vervolg. De gedachte is om naar beneden richting Zuidereiland te trekken, maar hey: het plan is om niet teveel een plan te hebben en ter plekke te zien hoe het verder gaat. Go with the flow!

Spulletjes zijn gepakt en klaar voor het avontuur!!

2016-12-08 21.16.54

1. Angie:
    8 december 2016
    Jaaaaa.... laat het avontuur maar beginnen.
    Goed slapen en bon voyage.
    Liefs
  2. Hub & Marjon:
    Hey Ben & Frankie
    Slaap lekker vannacht en maak er een onvergetelijk reis van.

Grtz.
    Marjon & Hub
  3. Delange:
    8 december 2016
    Have fun guys! Op tijd naar bed en van slapen zal niet veel komen!
  4. Carien & Frank:
    Veel geluk, veel plezier en vooral: geniet ervan! Groetjes Carien en Frank
  5. Arjan & Cindy:
    8 december 2016
    Veel plezier aan de andere kant van de wereld.
    We zullen op je wachten met verhuizen.....
  6. Kirstin en Berry:
    8 december 2016
    Phoe, het is bijna zover! Geweldig, ben benieuwd naar de verhalen. Trusten en have a safe trip. Knuffel
  7. Coos:
    8 december 2016
    Hoi Ben, maak er een belevenis van. Heel veel plezier. Groetjes, Coos en Peet.
  8. Linda:
    8 december 2016
    Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland! Maak er een onvergetelijk avontuur van. Ik kijk uit naar de eerste verhalen. Groetjes, Linda
  9. Eric Hofmann:
    8 december 2016
    Goede reis en heel veel plezier!
  10. Irene:
    8 december 2016
    Maak er een mooie reis van jongens!

Ik wens jullie bijzondere ontmoetingen, onvergetelijke en onmetelijke mooie momenten die dierbare herinneringen worden.

Veilige reis en tot snel!
  11. Corina:
    8 december 2016
    Een goede reis en heeeel veel genieten straks!
    Xxx Corina
  12. Rob:
    8 december 2016
    Ik had eigenlijk wel een WhatsApp groep verwacht met updates. Travel light.
  13. Henk:
    8 december 2016
    Goede reis en veel plezier. Dit wordt onvergetelijk
  14. ELS en PIET:
    9 december 2016
    FRANKIE en BEN een heel fijne en gezellige vakantie geniet ervan.
    GR. ELS en PIET
  15. Tante Hannie:
    9 december 2016
    Hallo Ben het vanmorgen allemaal goed gegaan nogmaals een hele fijne vakantie en laat ons mee reizen en genieten xxx
  16. Jeanette Gelissen:
    Hi Ben en Frankie,

Maak er een mooie en onvergetelijke reis van. Heel veel plezier!

Groetjes
    Jeanette
  17. Chantal:
    Hi guys,

Jullie zijn nu nog onderweg..................laat t samen de reis van jullie leven worden met heel veel moois en onuitwisbare herinneringen..........dikke knuf voor Ben (Venice was amazing......en ja, ik ben nog veel dichterbij geweest :)) Deze reis betekent ook groei...let maar op mijn woorden..........veel groetjes jongens! Chantallyvous
  18. Ruud Ariaans:
    9 december 2016
    Hoi Ben veur dich en Frenkie en geweldige reis toegewunscht . Veilig heen en auch weer teruk. Veer zulle euche verschlage volge. Veul spass. Gr de Ariaansjes
  19. Marisca stassen:
    Ben,
    Maak er wat moois van !
    Goede reis en genieten !!!!
  20. Sandra Jacobs:
    Ha Ben,
    Op naar het grote avontuur. Spannend! Hoop dat je een goede reis hebt gehad en een goede start in Auckland. Ik zie uit naar alle verhalen en foto's (!) van het -voor mij onbekende- Nieuw-Zeeland.
    Go with the flow!
  21. Rene:
    Bon voyage
    Eaters hebben gewonne 4-0
  22. Marga:
    13 december 2016
    hallo Ben, hopelijk een goede reis gehad, ben een beetje laat met reageren (zwaar weekend) geniet van de avonturen en hopelijk krijgen we gauw mooie reisverhalen te zien.